pátek 27. května 2011

Můj nekonečný příběh mne žene stále dopředu

1. Mám se skoro bezva - ložnice téměř hotová, tančírna upravená, klienti si mne sami hledají a jezdí do Adamova a šampion je opět na scéně a hubnu.
2.Mám pocit, že jsem rozfoukaná do všech světových stran a ne a ne se potkat ve středu, mám předimenzovanou hlavu.
3.Moje nitro se stává moji realitou a samo od sebe, cítím se svobodná. Asi jsem zase terapeutka, znovu mne to začíná naplňovat.
4.Na vlastní oči vidím, jak fungují projekce - my se rozhodujeme, koho budeme mít rádi a koho ne, ještě nejsem ochotná v každém a vždy vidět anděla, ale vím, že o tom rozhoduji výhradně já, protože andělé jsme opravdu všichni. Mám jasno ve svých kursech, změním je na tematické a tvůrčí, prožitkové, to je moje parketa. A také jsem si uvědomila, že tak, jak si jiní vymýšlí problémy a nemoci, já si vymýšlím práci a úkoly, abych samu sebe udržela v pohybu. Vždy, když něco tvořím, nemůžu se dočkat, až uvidím výsledek a to mne žene, chci vidět v realitě svůj obraz z hlavy. Ale jakmile to dotáhnu, ihned si vytvořím další obraz a jdu za tím. Neumím dlouho stát na místě a někdy mám těch obrazů v hlavě moc a nestíhám je dotvářet. A tím se někdy uvnitř rozervávám.
5.Nedaří se mi dotáhnout úklid domu, kanceláře, zahrady do stadia HOTOVO.Za každým hotovo čeká další úkol nebo se vytvoří na druhé straně, kdy už hotovo bylo. Věčný koloběh a nekonečný příběh.
6.Tento týden jsem odpočívala, uklízela a skládala si tvůrčí myšlenky. Příští měsíc z nich udělám řetízkový kolotoč.Mé myšlenky se potřebovaly usadit, abych se mohla znovu rozjet. Jsem samonabíjecí, to je jasná věc.
7.Moje tři hlavní priority:
Ložnice do stavu TOP - příprava na skutečný partnerský vztah
Rozjet 2. trimestr mety, usadit ho v práci s týmy
Dokončit rozdělané úkoly
8.Priority na měsíc:
Vytvořit systém práce výkonného týmu s metou tak, aby meta byla jedinečný obchodní produkt
Dotvořit semináře a kursy a systém 2T mety
Věnovat se sobě - znovu začít cvičit a sportovat na plný plyn
9.Odteď za rok jede firma Adenais se spolehlivým výkonným týmem a moje dcerou, pomáháme lidem zázračně, lehce a účinně, všichni jsou skvěle zaplaceni z úspěchů Adenais, já si užívám radosti a úspěchů v náručí svého šampiona, se kterým máme zcela báječný a naplněný láskyplný vztah.

A bonus ? At prší nebo svítí slunce, můj hlad po plném prožití života je tu stále, pořád chci od života maximum, co si můžu vzít a chci dát ze sebe to nejlepší, co můžu dát. Miluji život a miluji ho žít. A mám obrovskou radost, že motýlci hrají se mnou a také jim to funguje.
Děkuji všem a posílám obrovskou pusu - v reálu na vyžádání :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat