úterý 24. května 2011

Když lítám mimo, ihned se vrátím zpět

Týden proběhl celkem klidně a pokojně. Vědomě si volím cítit se dobře a šťastná. Občas je to dřina, ale jde to J Nic nejlepšího ani nejhoršího se mi nepřihodilo. Situace je stabilizovaná, stále v pozitivním slova smyslu. Spíš mám pocit, že se to všechno stále lepší a lepší.

Uvědomila jsem si, že jsem zbytečně ve stresu v situacích, které se dají zvládnout v pohodě. Jsem ten typ, který plánuje a přemýšlí dopředu o všech možných variantách, které by mohly nastat, a snažím se na ně připravit. Většinou se pak ale stane něco, na co jsem nepomyslela… JJJ Toto se teď snažím eliminovat. Jsem připravená, ale už se nestresuji… Snažím se prostě žít přítomným okamžikem. Život je pak o mnoho jednodušší a veselejší J Občas mi to nejde, ale když se přistihnu v tom, že si „lítám mimo“, ihned se vrátím zpět. Vesmír mi takové situace dá vždy pocítit (obvykle si způsobím nějaké zranění nebo se můj syn začne vztekat ;-)).

Stále se nám nedaří najít nové bydlení. Viděli jsme pár domů, ale ani jeden nás neoslovil… Trochu mě to trápí, těšila jsem se, že léto strávíme na zahradě, kde nás nebude nikdo rušit… Věřím ale tomu, že všechno má svůj čas a že to tak z nějakého důvodu má být. Snažím se na to nemyslet a zbytečně se tím nezabývat. Až to přijde, tak to přijde…

Nejvíc jsem tento týden pracovala na mé práci JJJ Priority na příští týden? Hm… udržet si stále dobrou náladu, trochu pozměnit režim na „letní“ provoz, starat se o náš domov a stále vytvářet pohodovou a příjemnou atmosféru a konečně… dokončit jednu prácičku, která už mi na stole leží trošku déle, než bych chtěla… J Co přijde za měsíc? Zatím nevím… Nechám se překvapit… Ještě máme pár dní do konce tohoto měsíce… všechno se ještě může změnit J A za rok? To bude ještě větší překvapení, než za měsíc JJJ

Žádné komentáře:

Okomentovat