neděle 29. května 2011

Být šťastná v tom, co , kde a s kým dělám

Mám vedle sebe člověka,kterého mám ráda-čím dál víc...je to osvobozující-dovolit si to-jen tak..mám radost..překonávám strach a je to fajn..
Nemám pocit že se děje něco nejhoršího-snad jen únava-která mě neopouští a
nateklý prst-kvůli kterému nemůžu hrát na kytaru-musela jsem zrušit koncertík...
Jsem vyrovnanější,nezlobím se tolik a nevztekám.. :)
Opět si uvědomuji,že je nejlepší k sobě nechat vše zvolna přicházet a netlačit
na pilu..Učím se teď obracet své negativní myšlenky v pozitivní..pokaždé když se
přistihnu že myslím negativně-zastavím se a učiním v mysli pozitivní
prohlášení..funguje to a přináší úlevu...:)
Můj cíl je teď být šťastná v tom co dělám-kde to dělám a s kým :)proto se
soustředím na šťastné myšlenky-ty přece dávají křídla..občas zapomenu-ale
nezdržuju se v temnotě moc dlouho-mám radši světlo...
Nejvíc teď pracuju na bydlení,na tom abych nás zabezpečila a na lásce-stejné
jsou i moje priority.
Za rok bude můj život v harmonii s mým srdcem.
Děkuji za lásku,rodinu,přátele a příležitosti ?<3

Žádné komentáře:

Okomentovat