neděle 29. května 2011

Nis špatného mne poslední dobou nepotkává

1. - užívám si pocitu volnosti, klidu, štěstí, toho, že nic nemusím a tak vše, co dělám, dělám s radostí a láskou
- užila jsem si setkání motýlků na Skleněnce - seděli jsme na terase venku, vlastně v kruhu, viděli jsme na sebe, bylo nás méně. Zpověď, co nám 1.trimestr přinesl, byla někdy až dojemná. Rituál propouštění staré identity jsem hluboce prožívala.
- v sobotu večer jsem si užila nádherný ohňostroj - spojení všech čtyř živlů ke kráse a radosti spolu s hudbou - málokterý zážitek dokáže toto převýšit

2. je to velice příjemné zjištění, ale nic špatného mě poslední dobou nepotkává

3. po rituálu mám větší pocit čistoty, klidu, vyrovnání, lehkosti a volnosti

4. nemám pocit, že si něco dlužím, mám se ráda

5. zjistila jsem, že více žiju v hladině alfa - kontrola byla, když mi přišlo nové číslo časopisu Regenerace- Je tam vždy 3rozměrný obrázek. Někdy mi chvilinku trvá, než "do něj vstoupím". Tentokrát jsem se podívala a "byla v něm".

6. techniky Ho... a sahadža jógy, které stále používám, zvyšují kvalitu mého vnitřního života - okolí pozoruje změnu a já si to užívám, jsem ŠŤASTNÁ

7. mám jen jednu prioritu - užívat si každou vteřinu života, pokud možno v alfa hladině

8. rituálem si ještě více vyčistit a zkvalitnit život

9. život mi dává téměř vše, jen v peněžence je méně peněz, než bych potřebovala. Kdyby jich bylo více, nemusela bych řešit problémy s finanční tématikou. Byla bych ještě klidnější a neměla strach o budoucnost, zda mi důchod bude stačit. Více bych cestovala a poznávala cizí země.

10. za rok (a už i dříve) budu aktivní důchodkyně a budu mít hojnost ve všech úrovních svého života!!!

BONUS - v sobotu od rána pršelo a bylo hnusně. Přála jsem si intenzivně, aby na ohňostroj nepršelo. Ještě v osm hodin večer padaly kapky. Pak se mraky kamsi ztratily a bylo lépe a lépe a pak byl nádherný ohňostroj!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat