neděle 29. května 2011

Je třeba být vděčná, za to co mám a ne plakat nad tím, co nemá

1.Opravdu jsem si užila tento víkend v Praze. Bylo to úžasné po všech stránkách.
Připomněla jsem si, jak moc mám úžasné přátele.
2.Nejvíc mi asi tento týden ublížilo chování některých kolegyň v práci. Stále si to beru příliš osobně.
3.Téma týdne - propouštění starého - se mi projevilo obrovskou celotýdenní lítostí nad rozpadem mé rodiny.
4.Dlužím si, být na sebe hodná.
5.Tento týden jsem byla bohužel většinou naladěná na to, o co jsem přišla.
6. Přišla jsem na to, že člověk má být vděčný za to, co má a ne "plakat" nad tím,co nemá.
7. Moje tři hlavní priority na příští týden
Být naladěná na sebe, ne na druhé.
Všímat si co se mi daří, ne co se mi nedaří.
Nemarnit čas věcmi, které nejsou důležité

8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc
Jsou stejné, jako na příští týden.
9. Kdybych nic nemusela a měla vše, byla bych prostě Radkou.
10.Za rok budu víc samostatná, než dnes.

Přála jsem si urovnat vztahy s jednou "problematickou" třídou. Nejen, že se
ukázalo, že to není třeba, ale ještě o mě řekli, že jsem naprosto úžasná. :-)
Tím jsem si taky uvědomila, že pořád čekám ocenění od lidí, od kterých se toho
nedočkám, místo abych si vážila a užila ocenění, kterých se mi dostává.


Žádné komentáře:

Okomentovat