neděle 29. května 2011

Mnohé, co jsem odsuzovala, začínám přijímat

1.Včera jsem Byla s manželem na posezení s cimbálovkou.Bylo to krásné.Dali jsme si kvasnicové nepasterizované pivo.Jak se sedí,zpívá a poslouchá,nemám klapku.Zvládla jsem 4 kousky.Je úpravda,že následky rozcházím celý den,ale zároveň se cítím daleko klidnější a mám ve své tělo daleko větší důvěru.Vím,že to bez problému zvládne odbourat alkohol.vím,že je silné a uvědomuji si zároveň,že to jsem já.Já-moje tělo.
Začala jsem nosit zase sakra vysoké podpadky,po létech.Cítím se na nich velmi jistě a užívám si každý krok.
2.Vůbec si nevěřím v činnosti,kterou začnu zanedlouho vykonávat.Zatím vše dělám pod vedením velmi šikovné lektorky,ale,když si představím sebe samu,podlamují se mi kolena.Je to o mé vlastí zodpovědnosti.Cítím,že mě to má hodně naučit.
3.Jsem zase víc napojena sama na sebe a mám opět zájem o záležitosti,které šly díky mému mateřství stranou a to je pro mě velmi důležité.Setkávám se se zajímavými lidmi.Začínám se učit,nebýt z mnoha věcí vyklepaná.
4.Při jedné teoretické výuce jsem pocítila pochopení a velký vděk za podmínky,v kterých jsem se narodila.Mnohé,co jsem tolik odsuzovala,začínám přijímat.
5.Dívám se stále častěji na svět jinýma očima.Někdy mám zajímavé vhledy,které mi postupem času napomáhají mojí transformaci.
6.Stále se mi nechce moc cvičit.Cvičit jdu pouze jednou týdně pod vedením mojí kamarádky Štěpánky.Omezuji příjem jídla,cítím se potom lépe a mám větší chuť se hýbat.
7.Tento týden byl odpoutáváním se od starého a přijímání nového.
8.Klid,uvolněnost,menší používání mužského principu.Více si uvědomovat,kolik lásky ke mě přichází a otvírat se jí.
Opustit představu,že jsem něco povinna,nebo něco musím...
9.Zdokonalit se v tvorbě nového,těšit se z toho,co ke mě právě přichází,být více uzemněná.
10.Radost,sounáležitost,nebát se řídit si svůj život.

Žádné komentáře:

Okomentovat