pátek 20. května 2011

de to všechno samo

to nejlepší co mě potkalo je láska a ještě lepší je že si to dokážu užívat :)otvírá se mi novej svět,su na začátku života..všechno už je v pohybu-moc dlouho sem spal a teť se probouzím..do života..de to všechno "samo"..stačí jenom nebýt posera a být otevřenej tomu co přichází a co se nabízí..učím se to a su v tom čím dál lepší..mám ze sebe radost

nejhorší bylo na konci grilování v adamově když sem se propadl a odešel do nikam..zároveň to bylo startem pro to co se stalo včera když sem seděl s mijou @ u řeky pod mostem,ukazoval sem jí svý kresby a četl starý zápisky..jeden zápis byl napsanej pro mě nesrozumitelným písmem..mija řekla víš co bych s tím udělala.?..věděl sem..zmačkal sem to a hodil do řeky-poděkoval sem za to a řekl že už to nepotřebuju a nechávám to odejít jak mě mija poradila..a v tom mě to došlo..lilly měla pravdu,slyšel sem to už mockrát-OBĚŤ-používám svou oběť abych získal pozornost..nechápal sem to
když ten papír dopadl do vody,cítil sem jak moc pevně se držím své role oběti a nechcu se jí vzdát..strašně moc mě to zabolelo..procitnutí..pokračoval sem a házel stránky do vody,některý sem musel spálit..už nepotřebuju hrát oběť,dá to ještě práci ale už sem začal..
bonus navíc bylo to když sem při čtení stránky -co sem psal v kruzích v obilí vloni v létě podle hlasu co zněl ve mě-pocítil dojetí nad tím co mi sděloval..byl to slib a ten co mi ho dal ho taky dodržel..uvědomil sem si to,andělé mě nikdy neopustili


Žádné komentáře:

Okomentovat