úterý 17. května 2011

Je pohoda a opravdu nečekám, co mi ji pokazí:-)

Minulý týden byl týdnem spousty malých radostí. Nejlepší pocit jsem asi měl z návštěvy kartářky. Když toto píši, cukají mi koutky. Sedm let zpět jsem tento druh lidí bral přinejmenším jako podivíny, ujeťáky, v horším případě jako podvodníky, co se snaží přiživit na nejistotě druhých. Sedm let (3x návštěva) zkušeností stačilo na přehodnocení názoru, že na tom může něco být:-)

Nic špatného, negativního se mi nestalo, mám z toho radost a děkuji. Asi někomu, kdo to tam někde řídí:-)

Vypustil jsem z hlavy auto (prodej, koupi) s tím, že řešit to budu až po prázdninách (rada kartářky).

A co na to auto? Jezdí. Bude to takový rozchod z rozumu, zůstaneme přáteli:-)

Silná negativní emoce byla dnes ráno. Bez zjevných příčin na mne padla maska válečníka a měl jsem strašnou chuť se s někým ne pohádat, ale raději porvat, rozbít někomu hubu, zkopat ho. Hledal jsem v davu protivníka. Někoho zlého, hulvátka, provokatéra. Stačilo slovo, špatný pohled. Nenašel jsem ho. Každý klopil zrak. Pomalu to vyprchalo.

Tento týden jsem opět nic nepochopil:-)

Můj cíl je „něco někde“ a vede k němu cesta necesta:-) Až budu vědět „co a kde“, budu schopen napsat, jestli se mi daří tam směřovat nebo ne.

Problém s psaním raportu se začíná gradovat, stává se z toho souboj kdo z koho. Nechápu to, vždyť to přece není takový děs. Ale jakmile si sednu k PC, prásk, mozek začne stávkovat, vypíná se, restart obtížný. Co s tím dělám? Přemýšlím nad tím. Proč to tak je? Cvak, mozek opět vypnut. Hm:-(

Nejvíc jsem asi běhal kolem přípravy sobotního grilování, ale nebyl to žádný problém, užíval jsem si to. Horší to bude s rozpočítáním nákladů. Nemám tušení, jak to udělat, aby se někdo necítil ošizen. Přece jenom ne každý tam byl celou dobu, ne každý snědl, vypil stejně jako ostatní.

Priorita pro tento týden a asi i měsíc (pokud budu chtít jezdit na motorce a to chci:-) bude najít starou pojišťovací smlouvu a nechat si zvednout pojistné plnění pro úraz:-) Tři priority jsou na mne moc:-)

A za rok? To je stále stejně daleko jako nekonečno:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat