pátek 20. května 2011

Jsem jednoduše nadšená

Jsem jednoduše nadšená!!!
Dlouho jsem hledala způsob, techniku, kouče, který by mi pomohl zlepšit můj život.
To, co by mi umožnilo žít to, co chci a jak chci a co by mi hlavně pomohlo dostat se
z toho dlouholetého kolotoče zklamání, podceňování se, soužení a trápení se kvůli věcem,
které nemůžu ovlivnit.
Liduška vymyslela naprosto úžasnou a hlavně (alespoň pro mne) velice rychle fungující
techniku/hru, s jejíž pomocí se mi za pouhé tři měsíce změnil život tak razantně, že
bych tomu na začátku jen těžko uvěřila. Můj život je nyní mnohem radostnější a spokojenější.
Stala jsem se otevřenější, uvolněnější a hlavně jsem se naučila říkat i nepčíjemné věci
(doposud jsem pořád brala na někoho ohledy....)
Vždycky se moc těším na každé setkání se všemi krásnými dušemi, se kterými hrajeme tuto
báječnou hru a nadšeně se pouštím do každého úkolu, který pro nás Liduška připraví.
Už teď se také moc těším na pokračování, vlastně si nedovedu představit, že by to mělo
někdy skončit ......... :-)
Liduško! Patří Ti mé hluboké a upřímné DÍKY a navíc taky úcta a obdiv!

Žádné komentáře:

Okomentovat