pondělí 30. května 2011

K lepšímu se měním pořád

Nejlepší byl pobyt na kurzu, na který jsem byl zvědavý a těšil se. Úvod mě nezklama a doufám, že i zbytek bude podobně fajn.
No tento týden asi nic mimořádně špatného, ale stále mě vykolejuje, když si o něčem myslím, že to nějak je a pak se dozvím, že je to úplně jinak. Z toho jsem špatný. Trvá mně pak, než to vstřebám.
K lepšímu se měním pořád - bohužel bych změny k lepšímu uvítal rychleji.
Plánované kroky se mi daří plnit. Možná to bude tím, že moc neplánuju.
Dělám si hlavu z věcí a lidí, po kterých mně nic není. Ale asi to dělám z nudy.... :-) nevím... nechápu...Zjistil jsem, že mi nevadí neúspěch,ale přitom se s ním těžko vypořádávám. Po tomto těžkém období na něj tolik nemyslím, víceméně ho přejdu, zapomenu a už mně pak nevadí vůbec.
Tento a v podstatě poslední týdny mám plnou hlavu zaměstnání a i když to jde, tak mně přijde, že je tam stále víc a víc práce. Divný.....
Tento měsíc je potřeba, abych splnil zapsané úkoly, všude se dostavil včas a mohlo vše začít a proběhnout v klidu.
Od těď za rok už, předpokládám, budu mít vlastní auto.

Žádné komentáře:

Okomentovat