neděle 29. května 2011

Cítím se jako hloupá husa bez sebevědomí

  1. Nejvíc jsem si asi užila kurz tance ve čtvrtek. Nádherné počasí, salsa, akorát jsme si k tomu představovaly moře a pláž.
  2. Ublížil mně podraz, to, že nás s kolegou rok tahají ohledně nemovitostí za nos, a my nejsme stále schopni rozklíčovat, kdo nás podvádí. Dost to bolí.
  3. Zbavuji se své staré identity, bohužel velmi pomalu. Z každého z těch bodů, co jsem si napsala, postupně ukrajuji kousek. Jak dlouho bude trvat, než obrátímalespoň jeden z nich prozatím nevím
  4. Dlužím si čas sobě, vypnout, jen tak se chvíli flákat, nic nemuset. Zkusím si jej nadělit, ale nevím, zda se mi to povede.
  5. Stále jsem byla naladěna na problémy, bráním se tomu, ale stále na ně myslím, nevím, jak přestat. Nedaří se mi naladit na pozitivní myšlení. A to je asi stále můj největší problém.
  6. Určitě se musím zbavit své staré identity a začít pracovat na nové. Nemyslím, že bych se chtěla nějak razantně změnit, ale určitě se chci zbavit těch vlastností a věcí, co jsem si v neděli na Metě vypsala. Pochopila jsem, že se jich chci opravdu zbavit.
  7. Tvrději vystoupit proti lidem, kteří na nás udělali podraz.
  8. Dořešit problémy v práci, udělat si čas na sebe a svoji rodinu.
  9. Nejdříve musím změnit vlastnosti, které jsem si v neděli vypsala. Pokud je nezměním, byla bych stále tím, čím jsem, hloupá husa bez sebevědomí.
  10. Za rok jsem úspěšná makléřka, mající spokojený život. A žiji v hojnosti, bohatství, citů, přátel. Moje rodina je spokojená

Žádné komentáře:

Okomentovat