neděle 15. května 2011

Láska se ke mně hrne za všech stran

Už nepotřebuji zrcadla druhých a přesto se kolem mne hemží víc a víc. Láska se na mne hrne ze všech stran. Pomáhat druhým ke splnění jejich snů mne baví víc a víc, obzvláště, když se jim líbí styl, který sama tvořím a navíc funguje.
Jsem si absolutně jistá tím, že jsem skupinová transformační terapeutka - průvodkyně, a můj cíl i role tím získaly naprosto jasnou podobu. A baví mne do mety vkládat stále více uměleckých prvků - herectví, sebevýrazu, show a smíchu....a bude se to stupňovat.
Těším se na další tříměsíční jízdu, která už nebude jen o každém motýlkovi zvlášť , ale o skutečně skupinové semknuté práci - hře, kde nás skupina ponese na vlně tsunami ještě intenzivněji, než doteď.
Mám absolutní jistotu, že cokoliv si v životě zamanu, stvořím a přivedu k životu. Dělala jsem to vždy, ale teď jsem to konečně vložila i do své životní práce a to je to, co jsem hledala celý život.
Můj svět, obzor, pokora, láska, vděčnost, suverenita a sebeuvědomění - to vše se rozšířilo tak, že nevidím žádná omezení a můžu zařadit vyšší stupeň.

Bez motýlků a jejich ochoty hrát, bych tuto zkušenost v praxi asi hledala složitějším způsobem, takže jsem jim velmi vděčná za úplně každou reakci, příspěvek i nelibost, kterou jsem si prožila.
Cítím se velmi bohatá ve všech směrech.

A také si až teprve teď, po dvou letech plně v sobě uvědomuji vliv mého kouče Vládi, , protože díky němu jsem si vyčistila hlavu, vyházela blbosti a překážky a vytvořila prostor pro nový život, který jsem si v metě hned odzkoušela.

Díky všem i sobě, že jsme do toho šli :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat