neděle 15. května 2011

Pomáháme žít lidem jejich sny

1. Přestože se mi opět ozval můj šampion, pochopila jsem, že jedinou šampionkou jsem já sama pro sebe a hlavně si to odzkoušela v praxi, takže jsem konečně našla svoji polohu ženy ve vztahu, která se mi líbí.
2. Jediné, co nedávám, je plná hlava přecpaných šuplíků, které volají po pozornosti.
3. Zažívám lásku sama k sobě.
4.Cíle a plány mi kvetou pod rukama, jdou hladce.
5. Nedaří se mi dát si potřebný čas na odpočinek, což se teď změní.
6.Dokončila jsem konečně poradnu v Adamově a tím si uvolnila ruce k dalšímu tvoření životní práce.
7.Tři hlavní priority na týden: účty, dokončit ložnici, reklama webu
8.Tři hlavní priority na měsíc: projekt 21, program seminářů do konce roku, rozšířit každodenní pohyb na tanec u tyče a běh nebo plavání
9.Za rok mám prosperující firmu, kterou vedu se svým vynikajícím týmem a pomáháme lidem žít jejich sny

Žádné komentáře:

Okomentovat