pondělí 16. května 2011

Raporty mne nenechají usnout na růžích

1.Máme doma konečně nově repasované dveře,můj dlouholetýsen se zrealizoval.
I přes to,že jsem měla z úklidu trškuuu obavy(neboť prach z broušení zádveří bývá všude),vše jsme s Láďou důkladně přikryli a
společně poté uklízeli,což bylo na celé akci to nejlepší!!!!
Navíc jsem konečně domluvila naše dvě dovolené,HURÁ!!!!
2.Staly se mi dvě věci.
V pátek jsme byli s našimi dětmi v nákupním centru v Krpoli(nesnáším nákupní centra),ohledně botů,které byly ve Sportisimu v akci.Když jsme odcházeli z obchodu,předběhla mě v chobě NC dáma středních let (zřejmě velmi spěchala),udělala přede mnou "mišku",ale příliš brzy "vešla"přede mě,dá se říci-přímo do cesty...Zakopla o mou právě nakročenou nohu a rozpleskla se na zem jako žába.Otočila se ke mě,ležíc na zemi s obviněním,že jsem ji podkopla nohy.Nestačila jsem se divit.Vůbec nepřijala zodpovědnost za to,že si celou věc způsobila sama.V klidu jsem se ohradila .Ale ještě teď mi vaří krev v žilách.Pořád přemýšlím,jakou to má se mnou souvislost a co mi má tenhle zážitek ukázat.Nepozastavovat se nad malichernostmi,být vnitřně odolnější,pevnější,nelitovat se,nenechat se jen tak něčím rozhodit,umět se obhájit?
Další zážitek je včerejší.
Dala jsem prát prádlo do pračky a protože jsem chtěla být pilná,dala jsem prádlo i do vedlejší starší pračky,zapnula ji a šla se dívat na hokej naši borci vz.Rusko.
7 minut před koncem zápasu nám zhasla televize a všechno,co fungovalo na zásuvky.Přemýšlela jsem a pak se zašla radši podívat do sklepa.....
Nestačila jsem zírat.V prádelně potopa,2cm vody na podlaze.Naštěstí nám leží na zemi prodlužovačka zapojená do zásuvky,která vyhodila pojistky.Nebýt jí mohli jsme mít ze sklepa bazén.A bylo hned co dělat.
U druhé starší pračky byl otevřený otvor pro čištění.Mamka ji chtěla aktivně vyčistit,uzavření otvoru nechala na mém manželovi,který na to zapoměl.Já,i přes to,že jsem to věděla,jsem pračku ve stresu zapnula a nedívala se napravo,ani nalevo.Ale nakonec jsme to zvládli uklidit a netrvalo to,ani tak dlouho.
3.Uvědomuji si více svoji přecitlivělost na vnější podněty.A přesně cítím,jak bych se mohla v dané situaci,která se mnou momentálně cvičí cítit varovnaně.
4.Raporty mě nenechají usnout na růžích.Jinak bych zase zpohodlněla a pomalu se uzavírala.Je to vynikající cvičení,jak zůstávat v kondici,bdělá a pokud možno otevřená před ostatními.Pochopila jsem,jak je důležité se nenechat odradit,vytrvat v započatém díle.Dřív jsem to teoreticky věděla,teď jsem to pochopila a učím se to žít.ano,učím se žít houževnatost a vytrvalost!Na druhé straně začínám více používat ženskou pasívní energii.Jde to jaksi samo.
5.Pokračuji ve čtení knih,které mě oslovili.Dále používám metodu Hó oponopono.
6.Dokážu být stále popudlivá a to mě mrzí,neboť si tím ubírám energii.A taky říct každému bez obav svůj názor.To se pořád bojím.Ach jo.
7.V týdnu jsem pracovala na své kondici a představuji si živě,jak mi jde dobře činnost,kterou nově obohatím svoji nabídku pro mé klientky.
8.Více nadhledu,klidu,sebedůvěry a pokory.
9.S nadšením se pustím do práce,ušiju si co je potřeba a budu se učit relaxovat.A taky konečně vyjedu na kole!!
10.Budu zdravá a mít silnější víru v sebe.

Žádné komentáře:

Okomentovat