úterý 17. května 2011

Za pondělí jsem napočítal 45 motýlů

Byli jsme na koncertě ALBENDU ,kde hraje úžasná akordeonistka a zpěvačka Klárka Šmahelová:). V sobotu proběhl
koncert tří adamovkých kapel byla tam super atmoška. Za pondělí jsem potkal a napočítal 45 motýlů ,jeden na
kapesníčkách, druhý na stěně v kavárně ,třetí zase tam ,čtvrtý onam ,no prostě byli všude:)Mazec. Uživám si mistrovství světa v hokeji a byl jsem hotovej když se ve středu po zápase všichni v narvané hospodě postavili a začali
zřetelně zpívat českou hymnu, to se stává zřídka.

- V neděli mě zastihla nějaká střevní chřipka či co, ale velice rychle jsem se z toho dostal,samozřejmě díky EFT a Puehru .
Máme v práci vcelku fofry

- Při dnešních večerních zprávách jsem se rozbrečel , ve španělském městě Lorca zahynulo při zemětřesení 9 lidí a mezi nimi byla i žena která tělem zakryla a zachránila život svým dvěma dětem

- Bez problémů si udržím vlastní pohodu.

- Vyřezávám svůj první obraz, cvičím

- Vybírání cviků a technik na poutní cestu, řezba

- Vzít si službu v čajovně , vykouzlit nejméně u 50 lidí úsměv na rtech:), dát si lehký třicetikilometrový protahující trénink na poutní cestu

- Cvičit, učit se španělsky, řezat,

- Je mi skvěle ,mám lehký pohyb, směji se ,zakouším nové věci, denně si vychutnávám různé čaje(mé nejmilejší rostlinky), mám prostory na meditaci a tvorbu, ovládám další jazyk:)žiji každý den naplno, jako kdyby měl být poslední.

Žádné komentáře:

Okomentovat