sobota 28. května 2011

Nechávám se strhávat svým strachem

Nejlepší z tohoto týdne byla návštěva divadla, smála jsem se od začátku až do konce. Vřele doporučuji jít na Dokonalou svatbu nebudete litovat. Tento týden byl dost hektický. Nemám moc času, pořád se něco děje, ne špatnýho, ale občas bych chtěla jen tak zastavit aniž bych někam spíchala nebo měla něco domluveného. I nějaký spánek navíc by byl super. Nejhorší je, že pořád dávám ostatním přednost před sebou. Uvědomila jsem si, že jen já sama si ubližuju. Všechno všecičko si dělám jen já sama, pokud dopustím některé věci, aby se staly a pak je mi z toho co si dělám špatně. Pořád mám strach co by se mohlo stát a nechávám se svým strachem ovládat a to nechci, tak se žít nedá. Chci prožívat to co je teď a tady a ne se trápit něčím co ani nikdy nastat nemusí. Chci si změnit cíl, nejzářivější hvězdička, sebevědomá a silná žena mi nestačí, chci se milovat taková jaká jsem v každém okamžiku.

Příští týden: konečně volný víkend s andílkem na hradě, kurz, sraz s kamarádkou

Příští měsíc: naplánovat tak, aby nebyl tak hektický jako květen, návštěva zubařky, cokoliv co mě přiblíží k sobě samé

Za rok kdo ví… J

Žádné komentáře:

Okomentovat