sobota 28. května 2011

Poskytl jsem rozhovor pro deník Rovnost

1. Tento týden jsem si nejvíce užil malování a tvorbu hudby, jelikož jsem za
celý "svaťák" nesáhl na MPD musel jsem si to vynahradit :) Bylo krásně a
proto mě to táhlo ven, dát té zdi trochu barvy :) Byl jsem i v úterý i ve
středu, ve čtvrtek už jsem maloval jen doma :)
Svým způsobem jsem si užil i úterní ústní část maturitní zkoušky, sice jsem
byl ráno děsně nervózní, nakonec jsem zvládl všechny 4 zkoušky, a to lépe
než jsem očekával :) Už mě čekají jen písemné v pondělí a úterý, které jistě
zvládnu stejně dobře jak ústní :)
Jinak...můj výsledek byl čeština 8bodů z 9ti, technologie 3, anglický jazyk
38bodů z 39ti a dějiny výtvarné kultury za 3 (i přes to že jsem si vytáhl
jednu z nejhorších otázek) :)
A jako bonus k tomu všemu: Jsem byl požádán abych po zkoušce z čj poskytl
rozhovor pro deník Rovnost o státní zkoušce, který měl vyjít celostátně, a
také vyšel. Kdo by měl zájem si to přečíst, pošlu odkaz ;)

2.Nemyslím si že by bylo něco co by mě ranilo nebo mi nějak tento týden
zkazilo, mám radost ze všeho kolem sebe, jen mi bylo trochu líto dvou lidí
kteří k maturitě nebyli připuštění a nemohli u zkoušek být s námi..

3.Téma týdne jsem nejspíše nepostřehl, proto nemohu soudit jak se na mě
projevilo O:-)

4.Momentálně nemohu přijít na to co bych si dlužil, a co bych s tím chtěl
dělat...Když na něco příjdu, zapracuju na tom :)

5.Stále jsem naladěný na to co chci, tentokrát to byla maturita a znovu
znovu moje tvorba, během tohoto týdne jsem se v tvorbě zas posunul o pořádný
kus dál, jak v malování, tak v hudbě :(

6.Vidím jak se přání plní, a téměř jsem pro to nic neudělal.. jen si přáál
:) Samozřejmě to že se mi něco splnilo neznamená konec přánííí, přání jsou
nekonečná :) a krásnááá..

7.Dvě písemné maturitní zkoušky, vzít kamarádku na legál (už jí to slibuju
dlouho), poznat jednu moc zaujímavou slečnu :)

8.20. června dostat rozhodnutí o splnění všech maturitních zkoušek, dořešit
detaily brigády a nastoupit, jezdit malovat alespoň jednou týdně.

9.Zvláštní! Byl bych světově známým umělcem. Ale nijak zvlášť se mi myšlenka
mít vše a nic nemuset nezamlouvá, nezdá se mi zábavná...

10. Odteď za rok jsem studentem vysoké školy nebo soukromé jazykovky, jsem v
krásném vztahu, jsem umělcem o kterém se ví!!

Žádné komentáře:

Okomentovat