sobota 28. května 2011

Vesmír vrací, co vysílám

Těžká otázka, co nejlepšího se mi tento týden přihodilo… Ale ano, divadlo. Byli jsme na v divadle na komedii „Dokonalá svatba“ a já se už dlouho tak dobře nepobavil! Další věc byla úterní projížďka na kolečkových bruslích, bylo to pohodové, plné smíchu a dobré nálady… I v práci se daří a dotáhl jsem do úspěšného konce několik obchodů. V sobotu jsme měli na hradě několik návštěv a všechny byly velmi příjemné (jen práce se moc neudělalo…)

Nejhorší byl pád další skříňky z kuchyňské linky, tentokrát přímo na Hvězdičku… Nic vážného se nestalo, ale šok to byl. Ale asi úplně nejhorší jsou podivné návaly energie. Cítím se při nich nesvůj a zmatený, mám chuť utéct nebo něco rozbít…

Po dlouhé době se zlepšil můj přístup k práci. Jsem víc aktivní a nese to ovoce. Mám ze sebe lepší pocit. A je to vidět i na příjmech!

Vesmír je spravedlivý a to, co vysíláte se vám vrací. Usmívejte se srdcem a celý svět se na vás bude smát!

Můj bankovní účet má konečně nezanedbatelnou rezervu. Je to méně, než jsem si stanovil, ale je pro mě teď snazší věřit, že toho dosáhnu! Bydlení na hradě je zase o kousek blíž realitě, zkouším to každý víkend!

Nedaří se mi věřit si a zbavit se potřeby mít všechno pod kontrolou. Kdykoli se mi něco takového stane, najdu si to světýlko ve mně a usmívám se jím na sebe a na celý svět. Pomáhá to, někdy víc, někdy míň

Nejvíc jsem tento týden pracoval v práci a soustředil se na splnění stanovených úkolů. A jak jsem již psal výše, přineslo to výsledky.

Priority na týden? Zmírnit bolest v rameni, alespoň jednou si zasportovat, odpočinout si a aspoň chvíli se přestat honit

Zbavit se bolesti v rameni úplně, začít znovu pravidelně cvičit, dokončit na hradě krb a schody.

Od teď za rok budu šťastný, zdravý, usměvavý a úspěšný, budu bydlet na hradě se svojí partnerkou a budu vědět, co je náplň mého života a budu na ní pracovat (na té náplni toho života!).

Žádné komentáře:

Okomentovat