sobota 28. května 2011

Ode dneška jsem mistr

1. V týdnu jsem pokračoval s vyřezáváním mušle, Nechal jsem si vytetovat
marqeského bůžka pro štěstí, Chodil jsem do přírody a v úterý šel jsem z Brna pěšky do a Adamova
a užíval si cestu, přírodu ...no paráda
2. Přemýšlím.....NIC
3. V práci byly tento týden vcelku fofry a navíc nebyly vypracovány tabulky s
kabely na jednotlivé projekty pro mé kolegy,kteří vyrábí propoje a všude byl nepořádek atd.
A tak jsem šel za šéfem do kanclu a řekl mu kde vidím nedostatky . Vyslechl
mě a pak říká:,, O de dneška jim budeš dělat mistra,,:)Konečně budu v procesu příprav a mé slovo bude mít větší
váhu, takže toho využiji a budu vytvářet lepší pracovní místo pro svoje lidi a sebe samého.
4. Ja myslím ,že si nic nedlužím. Co chci říct-to řeknu, co chci vytvořit-to vytvořím, zkrátka, dělám to co dělat chci, každý den žiji na plno
5. Jsem naladěn na svou tóninu a co se mnou sedí , tomu se věnuji
6. Pochopil jsem že to co chci ,mám vždy na dosah ruky jen jí pohnout a uchopit
7. Cvičit, chodit, pracovat, řezat, vařit,milovat:)a psát básně
8. Cvičit, vytvářet nové básně,chodit,pracovat, čajovat, řezat atd.
9. Tvořil bych dále po svém, pomáhal bych kde by to jen bylo možné např.
zachování ohrožených druhů v přírodě,
zkrátka lepší životní podmínky pro vše živé
10. SATORI

Žádné komentáře:

Okomentovat