neděle 26. června 2011

Můj skřítek Tvořílek maká na plné obrátky

1.Užila jsem si nejvíc svého scénáře, svůj život, který dostává skutečné obrysy a jeho tvorbu. A také svoji ložnici, která ve mne probouzí nové touhy - stává se i mojí meditovnou.

2.Zraňuji sama sebe nejvíc, vracím se k malé oběti ve mně a moje dcera mi to pěkně zobrazuje, moje duše touží být volná, ale závazky jsou stále ještě na prvním místě, tedy šlapu brázdu dál a to mi nedělá úplně dobře.

3.Téma týdne se téměř zhmotnilo . jak ve financích - můj stanovený měsíční příjem jsem dosáhla již ve čtvrtek a to ještě nekončím a scénář, byť ještě nedokončený, je napsaný přesně podle mého vkusu. A můj byt je ve stavu uklizen, což mi dává pocit řádu a prostoru pro další úkoly.

4.Dlužím si dobrodružství, odpočinek, ale také dokončení některých pracovních záležitostí, kterým se vyhýbám, ale podvědomě na ně myslím.

5. Kromě zrcadla, které mi nastavuje moje dcera, jsem téměř neustále naladěna na to, co chci a také je to vidět v realitě, cítím pod sebou pevné základy a prostor na cestě k cíli.

6. Dotvořila jsem v hlavě svůj projekt, myšlenku a systém a dala mu úžasný název.Jsem nadšená a nejvíce mne k tomu inspiroval vlastní scénář a jeho sdílení s některými přáteli.Můj skřítek Tvořílek v hlavě žije na plné obrátky.

7. Moje tři hlavní priority na příští týden

dokončit numerologii objednanou a odeslat

seřadit info a systém práce - seskupit podklady

sestavit plán na léto


8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc

užít si léta

cvičit a hubnout

sestavit plán práce na podzim


9.Nejraději bych byla nejúspěšnější spisovatelkou- scénáristkou a lektorkou v ČR, jejíž produkty mění lidem životy, která žije v bílém domě na skále nad mořem, na samotě na kouzelném místě a za níž se slétají a sjíždějí lidé z celého světa.Šťastnou, milující a milovanou manželkou svého životního druha ve vztahu plném lásky a dobrodružství.

10.Za rok odteď jsem šťastně vdaná za svého šampiona ve vztahu plném vzájemné lásky a důvěry, nejznámější a nejúspěšnější lektorka a spisovatelka - scénáristka životů snů klientů, vmeta je nejžhavější produkt na trhu, firma Adenais jede se spolehlivým výkonným týmem a mojí dcerou, pomáháme lidem zázračně, lehce a účinně, všichni jsou skvěle zaplaceni z úspěchů Adenais.

Přání se mi plní neustále.

Žádné komentáře:

Okomentovat