neděle 26. června 2011

Procházky starou Prahou

1. - užila jsem si náramně několik dní u milé tety v Praze. Procházky starou Prahou byly velmi příjemné. Nádherná byla návštěva v Galerii cesta ke světlu. Opět jsem měla to velké štěstí, že jsem se setkala s panem Hajným, udělala jsem několik fotek, promluvili jsme spolu a podepsal mi pohlednice s jeho obrazy. Pobyt v Galerii se nedá slovy popsat, to se musí prožít, ale je to úžasné!!!
- podpůrné sms jsou pro mě takové milé pohlazení, že vlastně "cizí" lidé na mě myslí a přejí mi něco pěkného

2. díky mé otevřenosti a přílišně upřímnosti jsem se asi navždy rozešla se svojí sestřenicí, která je pokrytecká a falešná. Mrzí mě to, ale rodinu si člověk nevybírá, a nechci být pokrytcem jen proto, abych se ostatním v rodině zalíbila!

3. téma týdne - cesta k cíli ovlivnila i můj vztah k rodině - dala jsem přednost sama sobě před částí rodiny, kterou k životu až tak moc nepotřebuju

4. dlužím si více cvičení a rychleji pomocí EFT zapomenout na pokrytecké vztahy v rodině

5. jsem více naladěna na prožívání dneška a na zítřek v očekávání lepšího než babrání se v minulosti a pokryteckých vztazích, které stejně nemůžu změnit

6. i "cizí" lidi z Mety jsou mému srdci bližší, protože jsou pozitivně naladěni, než rodina, která je neupřímná, závistivá...

7. priorita na týden - užívat krásy léta, užít si setkání motýlků v Adamově

8. priorita na měsíc - užívat krásy léta, nenechat se vykolejit vztahy v rodině

9. kdybych měla vše, více bych cestovala a měla adoptované dítě na dálku

10. budu aktivní důchodkyně, budu mít hojnost na všech úrovních mého života. Budu aktivně pracovat ve výkonném týmu s Lilly

Žádné komentáře:

Okomentovat