neděle 26. června 2011

Nerozhlížet se doprava doleva a žít naplno

Dnes jsem se vrátila z nejkrásnější dovolené, kterou jsem zatím zažila. Byla jsem na jachtě s naprosto cizími lidmi a plně si užívala každičkou chvíli mého života. Naprosto jsem si pročistila hlavu a nabrala „nový vítr do plachet“ (chuť do života).

Tento týden jsem si plně užívala.

Na jachtě jsem neměla mobil, tak ani netuším, jaké téma tohoto týdne bylo.

Jen si užívat, vzdělávat se a pracovat na svým pozitivním přístupu k životu.

První polovinu dovolené jsem ještě myslela na mého bývalého přítele. Prožívala jsem nádherné romantické chvíle a cítila, že bych si přála ty nádherné okamžiky prožít jen s ním. Druhou polovinu týdne jsem si konečně začala vše vychutnávat sama za sebe, užívat si každičký okamžik na lodi s novými přáteli a těšit se z představy, co mě v životě hezkého ještě čeká.

Uvědomila jsem si, jak je krásné umět v životě i přijímat, plně využít každou příležitost a příliš se nerozhlížet doprava ani doleva. Co nejdříve odhodit smutek, lítost a otevřít náruč novým možnostem, který mi Vesmír přichystal.

Příští týden musím vyřídit všechny restíky, vymalovat byt a rozloučit se s přáteli, protože se stěhuji do Berouna. =o)

Moje tři priority na příští měsíc jsou: užívat si, učit se jazyky a více poznat své vnitřní já.

Za rok si udělám kapitánské zkoušky a pojedu minimálně na dvě dovolené na jachtě se svým přítelem.

Žádné komentáře:

Okomentovat