neděle 26. června 2011

Uklidit si svůj stále ještě neuklizený svět

Užila jsem si hraní na poetickém večeru spolku Pokuk-bylo to autorské čtení básní a esejí a my jsme ho prokládali akusticky vlastními písničkami..byla tam spousta zajímavých lidiček..no svět do kterého jen tak běžně nezavítám..splnil se mě jeden z pubertálních snů.. :))
Užívám si večerní procházky v lese-je plný světlušek a působí velice tajemně..nádherná krása..a když vás u toho ještě někdo drží za ruku..no co dodat.. :)
Užila jsem si západ slunce-bylo to moc krásné a absolutně osvobozující..
Neuvědomuji si nic co by mě tento týden ublížilo či zranilo..
Dlužím si vlastní prostor k životu..prostor který je můj-kde jsem obklopena věcmi které mám ráda-kde se můžu zavřít a být jen sama se sebou..dlužím si hojnost a pocit dostatku..dlužím si pocit Bytí ve vlastním středu..dlužím si vnitřní mír..
Snažím se být naladěná na to co chci když se přistihnu při destrukci-chvilku se v ní plácám-pak zjistím že je to o ničem a rychle pryč..
Pochopila jsem že o sobě nemůžu nechat rozhodovat druhé a chovat se jak poslušná ovce..protože tudy cesta rozhodně vede tak leda k dodatečnému nasrání se na sebe sama..
Uklidit si svůj stále ještě neuklizený svět
Napsat a ujasnit si svůj scénář
Být šťastná
a příští měsíc?..Zajistit si pravidelný příjem,zajistit si pravidelný příjem,zajistit si pravidelný příjem
Kým bych byla, kdybych nic nemusela a měla vše?no ..jen při té představě jsem neskonale šťastná..takže bych byla šťastná..ale to už vlastně jsem..takže sama sebou..ať už bych se věnovala čemukoliv.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat