neděle 26. června 2011

Zradil jsem svého psa

1.Motorka:-) V pondělí jsem si ji dovezl, mám radost jako malý Jarda:-)

2.Vlastní chování. Přijde mi to, že jsem zradil svého psa. Při seznamování (vyjasňování nadřazenosti) jsem ho pustil do rvačky (bezpečné, větší pes měl košík), přestože jsem věděl, že nemůže vyhrát. Nic se mu nestalo, jen ten pohled v jeho očích, když ležel bezmocně pod větším psem a já mu nepřišel na pomoc, ten mne strašně mrzí.

3.Neprojevilo.

4.Být víc sám sebou.

5.Tentokrát i trochu na to, co nechci (čekat na rozhodnutí bývalého majitele motorky).

6.Že hraji divadlo s lidmi kolem sebe i sám se sebou.

7.Užít si motorku, příprava na vodu.

8.Návštěva psího zubaře

9.Stavařem. Sehnal bych si pomocníka, zkušeného zedníko-techniko-inženýra a s jeho pomocí bych si sám postavil vlastní dům (statek).

10.Za rok si to budu více užívat, ať už to bude cokoliv:-)


Žádné komentáře:

Okomentovat