neděle 24. července 2011

Nejčastěji jsem naladěná na lásku

1.Tento týden jsem si opět užívala Lásku a to, že mám prázdniny a nic nemusím. Teda skoro nic.
2.Snažím se, aby mi už moc věcí neublížilo. Ale to, co mi stále ubližuje je chování mého manžela.
3.Nevím, co je téma týdne. :-) Tak se k tomuto bodu nevyjádřím.
4.Momentálně mě nenapadá nic co bych si dlužila. Díky prázdninám mám na sebe spoustu času, tak si dopřávám vše, co jsem ve školním roce nestihla.
5. Nejčastěji jsem byla naladěná na Lásku.
6. Přišla jsem na to, že člověk nesmí na ničem lpět.
7. Moje tři hlavní priority na příští týden
Příští týden se chci potkat se všemi, se kterými jsem to ještě o prázdninách nestihla.
Pak si chci UŽÍT konec týdne v Jeseníkách.
8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc
Moje hlavní priority na příští měsíc jsou pouze UŽÍT si druhou půlku prázdnin a načerpat dostatek síly na nový školní rok.
9. Kým bych byl/a, kdybych nic nemusel/a a měl/a vše
Kdybych nic nemusela a měla vše, tak bych se snažila najít sama sebe a smysl mého života.
10.Co předpokládám, že se stane odteď za rok
Od teď za rok budu mít novou spokojenou rodinu.

Žádné komentáře:

Okomentovat