neděle 24. července 2011

Děkuji Ti, babičko

Užila jsem si klid a odpočinek v domě našich, zahrady i hlídání jejich kočky. Příjemná byla návštěva mojí dlouholeté kamarádky – spolužačky z gymplu, výborný oběd, na který mě pozvala a oslava jejích třicetin. Zasmály jsme se a užily si spoustu legrace s její roční holčičkou. Kouzelný byl také večer líčení s Mary Key, kde jsem si zahrála na modelku. Po dlouhé době jsem navštívila svoji rodinu – babičku, tetu, sestřenici s manželem a pomazlila se s jejich už skoro ročním Adámkem.

Zavzpomínala jsem si na babičku, která by tento týden měla narozeniny. Jela jsem ji s podporou tety a druhé mé babičky navštívit na hrob. Děkuji moc oběma. Vzpomínka na ni mě pořád velmi bolí. Dala mi toho opravdu hodně. Mám pocit, že snad nikdo mi v životě nedal tolik lásky jako ona. Alespoň tu formu lásky, kterou potřebuji. Děkuji Ti, babičko.. nikdy na to nezapomenu. Naopak předávám ji dál, tak jak mi byla dána J

Téma týdne se mi projevilo přesně podle plánu, který jsem si dala do hlavy. Jedním z mých cílů je být nejlépe placená logopedka. Proto jsem se rozhodla začít své působení v soukromé anglické školce, která se nově otevírá v místě mého bydliště. Sice žádnou logopedku nehledali, ale já se ve středu odpoledne rozhodla jim předložit svůj návrh na spolupráci a uspěla jsem. Ředitelka na mě působila velmi sympaticky a přístupně. Můj návrh rozšířit komplex jejich služeb o logopeda se jí moc líbil, takže jsem nadšená. Už se těším, až nezůstane jen u slov a můj sen mít v blízkosti bydliště logopedickou poradnu se začne realizovat.

Co si dlužím? Neodbývat se v jídle a nebýt líná si vařit, pravidelně sportovat. Dalo by se to shrnout i takto – upravit svůj denní režim tak, abych neproflákala čas, který bych byla jindy v práci a maximálně ho využila. Vždycky si plánuji, kolik toho o dovolené stihnu a nakonec skutek utek a nic se mi nechce. Takže si udělám týdenní plán a každý týden budu tak trošku i věnovat práci, abych se zase o kousek někam posunula.

Rozhodně jsem byla naladěná na to, co chci. Jak? Nekompromisně jsem si šla za svým, tentokrát bez velkého rozmýšlení a bez obav. Už se neotáčím a tolik nezvažuji pro a proti, prostě jdu pořád dopředu.

Přišla jsem na to, že nemusím vždy vyhovět všemu, co po mě okolí chce. Naučila jsem se říkat NE a necítit se za to špatně. Nevysvětlovat a neobhajovat svoje rozhodnutí za každou cenu, když to není ani potřeba, mi ale zatím moc nejde.

Moje tři hlavní priority na další týden: upravit si svůj denní režim, připravit se na víkend s panem Skorodokonalým, setkání s hosteskami.

Moje tři hlavní priority na další měsíc: dovolená s kamarádkou na Vysočině, kurz EFT II. a kurz herectví, Velká cena Brna.

Kdybych nic nemusela a měla vše, tak bych byla stále filantropem, cestovatelkou, herečkou a zpěvačkou.

Odteď za rok se mi splní všechny moje tajné sny a přání J

Bonus – Už delší dobu jsem si přála mít konečně ve svém počítači word místo open office, jeden večer jsem na toto přání intenzivněji myslela, vyslala ho do vesmíru a ještě ten večer mi ho kamarád přijel nainstalovat. Neuvěřitelně rychlé, úžasné!!! Děkujiiiii moc.

Žádné komentáře:

Okomentovat