sobota 30. července 2011

Pátrám po vlastnostech, které mi vadí na druhých

1.Tento týden tak nějak rychle uplynul že sem ho málem nestihl vnímat. Užívám si obecně všeho. Hlavně malování a hudby!

2.Tentokrát si vážně nevzpomenu na nic špatného... možná proto že nic takového nebylo.

3.Vidím to, vídím vlastnosti lidí které mi vadí, ale zatím jsem je nedokázal najít na sobě, kde jsou, jak se projevují, budu po tom pátrat dál.

4.Více čtení!!

5.Co chci! A vím že jen tak si to můžu dopřávat

6.Zjistil jsem jak strašně dokážou být někteří lidé uzavření, a jakákoliv zmínka o nečem novém je děsí a staví se okamžitě do obraného postoje..

7.Najít práci, více číst, domluvit další zakázku, dále psát.

8.Malování, hudba, práce, užívat si!!

9.Umělcem!

10.jsem v zahraničí, pracuji tam a užívám si života jak jen to jde !

Žádné komentáře:

Okomentovat