sobota 30. července 2011

Užívám si péči mého andílka

Myslím si, že neděle byla nejúžasnější, vidět Sheilu a její zářící překvapený očka no prostě paráda. Pohled na ni mě zahřál u srdíčka a bylo vidět, že i u ostatních motýlků. I s lidičkama co pomáhali a připravovali vše potřebné byla náramná pohodička. Jinak si užívám péči a starost mého andílka, je skvělý :-). Návštěva u léčitelky byla taky moc zajímavá.

Není nic významného, spíš jsou to některé moje myšlenky co mě zraňují.

Pořád přemýšlím proč mi některé věci i určité chování na lidech vadí a co mi to ukazuje.

Dlužím si klid a pohodičku v sobě, hlavně ve své hlavě, kde se honí myšlenky, myslím, že to mě nejvíc vyčerpává.

Tento týden je hodně myšlenek na to co bych spíš nechtěla.

Chci přehodnotit svoje myšlení, myslím hodně negativně a už počítám ve všem s komplikacemi a přemýšlím co by se mohlo stát atd.

- svatojakubská pout´, kurz EFT II., užívat si přítomný okamžik a naladit se na sebe

- dovolená, kurzík, užít si sestru

Pomáhala bych lidem jak by bylo v mých silách.

Za rok jsem spokojená sama se sebou taková jaká jsem!

Žádné komentáře:

Okomentovat