sobota 30. července 2011

Užila jsem si motýlkové překvapení

Maximálně jsem si užila překvapení od vás všech - mí milovaní Motýlci. Ať už to byl odvoz do Adamova se šampaňským, báječná masáž, zdobení nehtů, kytka a spousta dalších dárků. Tolik lásky, úcty a sympatií mi ještě nikdy nikdo neprojevil. Jsem za to moc vděčná vám všem!!! :-) :-) :-)

Laxní přístup mého bratra k hledání práce.

Jsem svůj stín - Poctivě jsem sledovala chování a vlastnosti druhých, které mi na nich vadí a tím pádem je potlačuji v sobě, ale I přes nedělní mohutné ťukání na přijetí těchto, se mi nedaří je na sobě přijmout a milovat. To bude ještě dlouhá cesta......................

Musím si vyčlenit víc času na své koníčky.

Tento týden se opět trošičku přihlásily obavy z budoucnosti a i když jsem se snažila je odehnat, přece jen mne to trochu skříplo...

Tento týden je to opačně - Nikdy nepochopím, kde se může v člověku vzít tolik krutosti, cynismu a bezcitnosti, jaká se projevila u toho norského šílence...

Moje tři hlavní priority na příští týden:

- Zajistit si ubytování v Rožnově

- Kurz EFT II s Lilly v Adamově

- Setkání s Motýlky na Skleněnce

Moje tři hlavní priority na příští měsíc:

- Kurz EXCELU v Rožnově

- Kurz herectví

- Grilování v Adamově

No to musí být hrozná nuda, nic nemuset a všechno mít.

O co bych pak usilovala a jak bych mohla být vděčná za drobné radosti a za splnění i těch nejmenších přání? Takhle bych to opravdu nechtěla.

Pořád jsem přesvědčená, že to bude stejné - Odteď za rok budu spokojeně žít ve svém novém domově, budu mít partnera, který si mne zaslouží a bude splňovat mé představy o něm a budu mít dostatek financí na to, abych si mohla dělat drobné radosti a taky pomáhat těm, kteří mou pomoc potřebují.

Bonus - Jedno maličké splněné přání by tu bylo...

Žádné komentáře:

Okomentovat