sobota 30. července 2011

Všechno ke mně přichází samo a s lehkostí

Užívám si asi vše, co přichází. Ve středu byl pracovně náročný den a já měl dobrý pocit z toho, jak jsem to zvládl. Velmi příjemné a inspirativní bylá páteční návštěva léčitelky. Věřím, že to bude mít pokračování a těším se na to.

Další týden, kdy si nemůžu vzpomenout, co mi ublížilo…

A díky tomu se mi neprojevilo téma týdne.

Potřebuji rozproudit svoji energii, budu opět pravidelně sportovat.

Byl jsem naladěný na to, co přichází a nehodnotil jsem, zda-li to chci nebo ne.

Stále častěji si uvědomuji, jak ke mně všechno samo přichází, s lehkostí. Užívám si to. Plní se objednávky ;).

Priority na příští týden jsou jednoznačné – pouť. Putovat a být tady a teď. Rozjímat.

Příští měsíc jsou prioritami práce, dovolená, kurz a léčení.

Nic se nezměnilo, pořád chci pomáhat lidem. A začínají se rýsovat obrysy toho, jak to budu dělat.

Od teď za rok – bydlím v dostavěném domku; mám nádherný partnerský vztah; práce – netuším…

Žádné komentáře:

Okomentovat