sobota 30. července 2011

Změnil se mi výraz v očích, dospěla jsem

V pondělí jsem odjela do Plzně za svoji kamarádkou-čarodějnicí, léčitelkou,typoložkou. Měla jsem velkou chutˇzapracovat na svém zevnějšku. Den poté mě Janinka oznámila, že má přednášku na téma typologie a požádala mě, abych ji stála modelkou. Děkuji Vesmírku=o) Potěšila mě taky Janinka konstatováním: že jsem dospěla, změnil se mi výraz v očích a v postoji k životu. Ke konci týdne, kdy jsem se konečně zase pustila do obchodu a po několika měsících jsem se opět setkala se svoji manažerkou, řekla mi sama od sebe totéž. Jsem ráda, že proměna, kterou cítím sama na sobě je i pro mé okolí značně viditelná. U Janinky jsem si srovnala své myšlenky a učím se naslouchat své intuici.

Jediné chmůrné myšlenky, které se mě zmocnily, byl strach z toho, že jakmile se pustím do obchodu, musím být srozuměna a připraven i na to, že uvidím Petra. Že ho budu vídat. Nebyla jsem si jistá, jestli to pocitově ustojím a nebude mě to zraňovat. Jdu tomu vstříc a soustředím se pouze sama na sebe, na své já.

Téma týdne: Jsem svůj stín, se mi nijak zvláštˇneprojevilo. Právě naopak, měla jsem dojem, že přátelé, kteří byli v mé blízkosti hodně ze mě čerpali a snažili se můj postoj k životu převzít či se mu přiblížit.

Chci zapracovat na upevnění svého postoje a způsobu řešení obtížných situací, které v životě přicházejí . Chci si uchovat pocit, že život je opravdu jednoduchý, jen musím vnímat svět jinýma očima, než-li je běžné. Přibližuji se k postoji, který má Petr a který jsem svého času tolik obdivovala a chtěla toho dosáhnout. Vše zlé je pro něco dobré. =o)

Určitě jsem byla naladěná převážně na to, co chci, ale předcházelo tomu uvědomění si této skutečnosti.

Pochopila jsem, že svým pozitivním postojem k životu nepomáhám jen sama sobě, ale i svému okolí.

Naslouchat své intuici, každý den udělat krůček k mému úspěchu a dohlížet nad mým pozitivním vnímání života

Jet na dovolenou s mamčou, vyřešit bydlení a hlavně mýt plný diář schůzek

Školitelkou, jen musím zvítězit na svým strachem, což se mi určitě podaří

Budu úspěšná, uznávaná, sebevědomá žena, která si bude vážit sama sebe, svého okolí a okolí si bude vážit mě. Budu lidem předávat své zkušenosti, které zkvalitní jejich život.

Žádné komentáře:

Okomentovat