sobota 30. července 2011

Žiji úkol, pro který jsem se narodila

1. Opravdu jsem si tento týden užila terapie, opět mne začaly naplňovat. Také dokončení své ložnice a splnění limitu měsíčního příjmu.
2.Nejvíc se mnou cvičí moje vnitřní stavy, jako bych byla ještě někým jiným nebo nás bylo víc v jednom těle. Nedaří se mi být v přítomném okamžiku, pořád mám halvu někde jinde, tělo také a navíc mi pořád můj šampion visí v hlavě a drží a drží se a nechce se pustit. Jsem s ním neustále.
3. Moje stíny přijímám lehce, můj vnitřní vztek je pryč. Ale více si uvědomuji a žiji svoji zranitelnost, jen nevím, jak si to místy ustát.
4. Dlužím si radost. Tu vnitřní, mám tolik možností, které nevyužívám a nějak si je neumím plně užít, i když jediný, kdo mi v tom brání, jsem já.
5.Nejčastěji jsem byla naladěná na to, co mi chybí zvnějšku - láska a podpora. A neustále jsem v lepším a lepším kontaktu se svým tělem.
6. Uvědomila jsem si, že jsem přesně na té cestě, na které mám být. Pracovně. Žiji svůj úkol, pro který jsem se narodila.
7.Moje tři priority na příští týden
motýlková pouť
kurs EFT II.
uvolnit radost a naplno ji vpustit do života

8. Moje tři priority na příští měsíc
moře a relax
připravit se na návrat do plného pracovního nasazení
mít stejný příjem jako v červenci

9.Nejraději bych nic nemusela a byla svobodná, proto jsem rozhodla být nejúspěšnější spisovatelkou- scénáristkou a lektorkou ve svém oboru v ČR, jejíž produkty mění lidem životy, žiju ve srubu mezi lesy nad rybníkem a za teplem jezdím do letního sídla - bílého domu na skále nad mořem, na samotě na kouzelném místě a za níž se slétají a sjíždějí lidé z celého světa.Šťastnou, milující a milovanou manželkou svého životního druha ve vztahu plném lásky a dobrodružství. Tulačkou po hvězdách, která si užívá života plnými doušky.

10.Za rok odteď jsem šťastně vdaná za svého šampiona ve vztahu plném vzájemné lásky a důvěry, nejznámější a nejúspěšnější lektorka a spisovatelka - scénáristka životů snů klientů, kdy metaprodukty jsou nejžádanější na trhu, firma Adenais bezchybně funguje s nadšeným a spolehlivým výkonným týmem a mojí dcerou, pomáháme lidem zázračně, lehce a účinně, všichni jsou skvěle zaplaceni z jejích úspěchů.


Žádné komentáře:

Okomentovat