sobota 30. července 2011

Přijala jsem roli mámy

Další klidný a pohodový týden. Jsem ráda, že se mi s pomocí mého přítele konečně podařilo vyřídit vše, co jsem si naplánovala.

Nemůžu si vzpomenout na nic, co by mi ublížilo nebo zranilo. Tento týden byl fakt prima J Začínám se zklidňovat, velmi mi pomohl odchod ze stresového prostředí, na spoustu věcí se najednou dívám jinak. Je zvláštní, jak se člověk změní, když přestane být pod tlakem.

Svoje stíny dobře znám… A už se jich nebojím.

Tentokrát se cítím i odpočatá, takže nemůžu přijít na nic, co bych si dlužila. Snad jen pořádnou stravu… Nějak nestíhám vařit, ale zato zase chodím se synem dvakrát denně ven na hřiště, kde poznává nové přátele…

A co jsem si uvědomila? Hm… že každý den může být fajn, když jej začnu hned od rána s úsměvem a malichernosti hodím za hlavu J A velmi se změnil můj způsob komunikace – jsem naprosto upřímná a vůbec nedokážu „zalhat“, že je všechno ok, když není. Řeknu to pěkně na rovinu – bez zbytečných emocí nebo výčitek. Prostě tak, jak to je. Nejvíc mě na tom překvapuje asi to, že s tím moje okolí vůbec nemá problém… J

Tři priority na tento týden: užít si dovolenou, opravdu pořádně si užít dovolenou, soustředit se na pozitivní myšlenky.

Priorita na příští měsíc: dát do kupy materiály a znovu se vrátit k práci.

Přijala jsem svoji roli mámy… To to ale trvalo… :-D Takže teď jsem máma a líbí se mi to J Teď nechci být nikdo jiný.

Od teď za rok? Stále platí to, co před týdnem… Budu mít zahradu plnou květů a duši, srdce i tělo mi bude naplňovat láska od malíčků až po konečky vlasů J

Splněné přání by se taky našlo. Odložili jsme odjezd na dovolenou o jeden den – nemusím se tak stresovat. Pár dní jsem se kvůli tomu hloupě nervovala… a přitom stačilo si jen říct…

Žádné komentáře:

Okomentovat