sobota 30. července 2011

Všemohoucí

Výměna zpráv s osobou blízkou. Platí pro první dva body.

Vlastnosti, které mě rozčilují na jiných sleduju, ale těžko se mně poznává, kde je potlačuju nebo nevyjadřuju. I když bych si je rád přiznal a přijal. Ještě není konec týdne, tak s tím třeba pohnu.

Uvědomovat si stav věcí. Dodržovat předsevzetí a úkoly. Někde se mi to daří, ale je hodně oblastí, kde mám rezervy. A to mám ještě ke všemu dost času. J No, když to budu vážně chtít, tak to půjde.

Ladím se na to , co chci. Protože to tak stejně chci, ať chci nebo nechci.

Všechno je ve mně. Jen to pokaždé neuvědomím a pak jsou z toho ty příležitostné blbé pocity. Tím uvědoměním se, ale vracím zpátky do pohody. Tak to je celkem fajn.

Vyčistit v hlavě. Omezit se na minimum potřeb a starostí. Nemít nic než přítomný okamžik. Pak jednat přirozeně a pohnout s tématem týdne.

Rád bych víc věděl, co chci. Prožít nejlepší měsíc svýho života. Rozvíjet se. Umět perfektně pracovat s emocemi.

Všemohoucí. J

Předpokládám, že se naplní scénář. Nemá cenu troškařit.

Žádné komentáře:

Okomentovat