sobota 30. července 2011

Štěstí si musím hlídat sama za sebe

1.Tento týden jsem si asi nic výrazně neužila. Doufám že si užiju
následující 4 dny v Jeseníkách.
2.Moc mi ublížily návštěvy u mých dvou kamarádek. Obě jsou v těžkých
životních situacích a já jsem se od toho nedokázala oprostit a odnesla
jsem si spoustu jejich bolesti s sebou.
3.Téma týdne Jsem svůj stín se mi projevuje, i když jsem nebyla na Metě a
nevěděla, že je to zrovna na pořadu týdne. :-) Momentálně jsou mi
nastavována obrovská zrcadla. Tak se na ně snažím dívat a dešifrovat je.
4.Dlužím si, víc se soustředit sama na sebe. A hlídat si pocit, že dokážu
být šťastná i jen sama se sebou. Že moje štěstí nepřichází ani neodchází
s jiným člověkem.
5. Byla jsem naladěná tak půl napůl. Napůl na to, co chci a napůl na to,
čeho se bojím.
6. Pochopila jsem, že mi žádný člověk nezaručí, že budu šťastná. Že si to
štěstí musím hlídat sama za sebe.
7. Chci si UŽÍT konec tohoto týdne v Jeseníkách. A příští týden klídek doma.
8. Moje hlavní priority na příští měsíc jsou pouze UŽÍT si druhou půlku
prázdnin a načerpat dostatek síly na nový školní rok.
9. Kdybych nic nemusela a měla vše, tak bych se soustředila jen sama na
sebe a na svoje pocity.
10.Od teď za rok budu sama za sebe a budu rovnocenným partnerem všem ve
všech oblastech mého života.

Žádné komentáře:

Okomentovat