pondělí 22. srpna 2011

Jsem sama se sebou spokojená

Druhý trimestr byl pro mě o hodně jiný, než ten první. Už jsme se scházeli v mnohem menším počtu lidiček,
než na začátku a taky už jsem o všech něco málo věděla z raportů i z osobního kontaktu, čili cítila jsem
se mezi ostatními už jako mezi přáteli. Tento pocit jsem v prvních třech měsících rozhodně neměla.
Taky jsme museli pracovat mnohem víc samostatně - mám na mysli domácí seance u audio nahrávek, každodenní pročítání scénáře, 2x denně skeč před zrdcadlem .... nedivím se, že někteří odpadli, což mne dost mrzí, ale
musíme jejich volbu respektovat :-)
Kdybych měla zhodnotit, kam jsem se za toho půl roku posunula, musím říct, že jsem mnohem víc klidnější a
tolerantnější. Neposuzuji a neodsuzuji a taky jsem mnohem víc pokornější a víc teď myslím na sebe, než na
druhé. Jsem sama se sebou spokojená :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat