neděle 21. srpna 2011

Svět bez hranic

Opět jsem nalezla svůj vnitřní klid, můj životní poklad. Cítím spokojenost a značnou úlevu po uvědomění si, že jsem zvládla své emoce a své myšlenky. Je mi jasné, že prožiji ještě několik zakolísání, ale teď už vím, že to zvládnu. Odhodila jsem svůj strach z navolávání si schůzek, ze samotného realizování a veškerý kontakt s lidmi jsem si začala užívat, dokonce jsem i poměrně v klidu z pomyšlení na veřejné prezentace, které budu pravidelně dělat v Praze a v Brně. A hlavně mám pocit, že ani povídání si s přáteli nevyřeší to, co sama v sobě musím zvládnout pouze a jen já sama. Mám za sebou druhé velké vítězství a to mi dodává sílu a chuť na sobě ještě více pracovat.

Jen samá pozitiva a sociální jistoty =o)))

Svůj talent jsem si ještě dostatečně neuvědomila. Vždy jsem milovala tanec, stále o něm sním. Pevně doufám, že jednou v sobě objevím i skryté vlohy lektora a začnu plně milovat pocit, když si stoupnu před dav lidí a budu jim moci předávat své zkušenosti a dovednosti.

Měla bych si udělat více času na sebe a úžasnou knížku Svět bez hranic.

Určitě jsem se soustředila na to, co chci. =o)

Mám pocit, že ani povídání si s přáteli nevyřeší to, co sama v sobě musím zvládnout pouze a jen já sama. Cítím, že slova či témata, která mě netěší, dostávají vyšší sílu a moc po mém vyřčení .

Zachovat si klid, svobodu a nadhled.

Každý den udělat krůček k mým snům a cílům.

Budu vyrovnaná a silná žena předávající své zkušenosti a radost ze života.

Žádné komentáře:

Okomentovat