neděle 21. srpna 2011

Romeo, Julie a aréna

  1. Ve dvě v noci jsme se vrátili z dovolené, a tím je řečeno asi vše. Opravdu nejlepší věc minulého týdne byla naše dovolená. Nádherné slunce, moře. A kdybych měla obzvlášť něco vyzvednout tak výlet do Verony, krásné starobylé město, plné památek, pohoda, klid. Romeo, Julie, Arena, spousta kostelů, a taky kavárniček.
  2. Tady asi nic nenajdu
  3. Mám pocit, že jsem stále stejná, ráda bych se změnila k lepšímu, ale neumím to.
  4. Přišla jsem na to, že se nedokáži odpoutat od minulosti, zapomenout, uvolnit se a být šťastná z přítomnosti.
  5. Tak k cíli jsem se minulý týden nepřiblížila, snažila jsem se odpočívat na dovolené. Pokud by se dalo jako přiblížení cíli počítat mírné propracování scénáře a uvědomění si přesně co chci, tak jsem se až tak moc neflákala. J
  6. Nedaří se mi dát dohromady můj život, vyzmizíkovat problémy táhnoucí se z minulosti, nedělala jsem s tím nic, před odjezdem jsem byla strašně unavená, vzdala jsem to.
  7. Pokoušela jsem se odpočívat, přemýšlela o životě.
  8. Opět se zapojit do práce, prodat nemovitost některému z klientů a kurz herectví.
  9. Příští měsíc? Úspěšně dělat práci realitní makléřsky, zajistit si finanční příjem jaký chci a úspěšné nastartování školního roku dcery.
  10. Stále dokola, budu pracovat jako úspěšná realitní makléřka, malovat, budu mít finanční příjem, jaký chci a čas na rodinu a přátele.

Žádné komentáře:

Okomentovat