neděle 21. srpna 2011

Věřím na absolutní osud

1.Ač to tak možná nevypadalo :-), užil jsem si grilování samotné. Komu by neudělalo radost, že se téměř snědlo vše, co jsem nachystal. Něco mi tam sice scházelo, ale to snad někdy jindy:-)

2.Jsem tvrďák, člověk nad věcí, nic nemělo nárok mi ublížit. Jen trošku smutek, dcera mi na půl roku odjíždí, je to poprvé, co bude tak dlouho mimo.

3.Téma týdne – jsem dobrý v grilování:-) Asi bych se měl opravdu odstěhovat do Řecka a grilovat a grilovat:-)

4.Dlužím si „umět si říct“ , nebát se zeptat.

5.Naladěný jsem byl na to, co chci, že jsem si o to neřekl, to už je druhá věc.

6.Přišel jsem na to, že mi budou nedělní schůzky Mety scházet.

7.Priority na týden - vypravit dceru do světa, udělat si pořádek ve financích (se teď toho nějak nahrnulo a mám v tom zmatek) a stále ještě nebyl bafan u zubaře.

8.Priority na měsíc – přemýšlet, co dál, ale to dělám stále a pěkně to vyštavuje:-)

9.Tak ve svém občerstvení na řecké pláži nebudu dělat jen karbenátky, ale i rybičky, včera jsem si na lososu opravdu pochutnal.

Když jsem se poprvé zúčastnil nedělní schůzky, byl můj pomocník panák tulamore. Veřejně „vyťukávat před cizími“ lidmi, sednout si naproti pěkné neznámé slečně a na povel poslouchat 5 minut její zpověď (co vše nemá na sobe ráda) se zvládnout dalo, když se ale role obrátily, ouha, problém byl na světě:-). Tohle opravdu za střízliva nešlo. Co tady dělám, říkal jsem si. Teď už to vím. Věřím na absolutní OSUD. A tam „někde někdo“ napsal: Petr se stane Elem a El půjde a pozná další nové lidičky, El tam půjde a pozná víc SEBE:-) A stalo se:-) Děkuji Lidce za možnost poznat nové lidičky a sebe. Hodně štěstí všem:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat