neděle 21. srpna 2011

Můj dar a talent odhalen

1. Co jsem si užila?

Maty jezdí na kole, teda na kole, na odrážedle a hezky mu to jde a moc mu to sluší.

To co dělám a přicházející penízky.

Sebe a prcka.

Grilování a večer po něm.

Ráda jsem poznala manželku Ela.

Taky silniční kontrolu i s dýcháním a trofejí. Asi spíš protože to bylo kdysi moje přání.

2. Ne ublížilo, ale vadilo:

Zjištění, že vaše dítě kazíte vy sami.

Byla jsem manipulací a nucením postavena do situace, ve které jsem nechtěla být. Hlavou mi jelo - buď hodná holka, protože se to tak dělá, ale nakonec jsem to stejně vyřešila po svém a vypla se, vydržela jsem, abych měla klid. Ale šla jsem přes sebe.

Za zbytek si můžu sama, tudíž neřeším a můžu je změnit.

Taky mě zamrzelo, že El odchází.

Nutné opravy auta, které po včerejšku budou stát zas o něco víc.

3. Dar a talent odhalen, ale neřeknu Vám ho. J

4. Stále si dlužím to konto se sedmicifernou částkou, kde číslice nejsou menší než 5.

5. Naladěná jsem byla na to, co chci jednoznačně.

6. Na co jsem přišla?

1. Na spoustu věcí, ale hlavně na to, že stále ještě někdy sklouznu, do starýho modelu dělej to, co po tobě chtěj druzí. Bylo mi to připomenuto nepříjemnou situací, ale teď si na to dám aspoň pozor.

2. Na to, že jsem živel a zkrotit ho je jako donutit vodu téct do kopce. A miluju to.

3. Také jsem velmi šťastná a neměnila bych život s druhými, ani s bohatými.

7. Priority na týden:

Penízky a moje finanční zabezpečení.

Já a Maty a částečně vyřešené auto.

Jedna návštěva, pokud to vyjde, uvidíme.

8. Priority na měsíc:

Penízky a finanční zabezpečení.

Já a syn.

Školka.

9. Byla bych šťastná, věnovala se synovi, vlastnila dům se zahradou, měla svůj podnik, žila bych bez úvěrů a taky bych cestovala a užívala si. V neposlední řadě bych myslela, na své opravdové přátelé, kteří pro mě moc znamenají.

10. Cokoliv co budu opravdu chtít.

Žádné komentáře:

Okomentovat