úterý 16. srpna 2011

Výchova prcka jako souboj nervů

1. Asi vše co se dělo, tedy pozitivního... Taky si užívám klid, až dost zvláštní klid...
2. Zubař, za půlhodinu bolesti jsem tam nechala 600,- jsem si přišla jak masochysta. Taky nedostatek financí, druhý výdělek nikde a k tomu ještě musí auto na opravu, cosi se tam pokakalo... Výchova prcka se změnila v souboj nervů, ale snad to brzy zvládnem. Také mě trochu zaskočilo, že někteří lidé, co mám moc ráda, mají také chyby, co se mi nelíbí, ale už vím, co s tím.
3. Opět ??? téma týdnem řeším před raportem, ale hezky se mi to pak poskládá.
4. Bankovní účet se sedmicifernou částkou a je mi neustále k dispozici.
5. No tento týden jsem si opravdu myslela, že na to pozitivní, ale nevidím co pozitivního je na zklamání, stresu, nedostatku peněz a bolesti.
6. Bylo toho dost, ale vzhledem k tomu, že jsem si nic nepoznačila, tak to mám asi někde v hlavě, ale ven to momentálně nejde. Jedna věc mě napadla, uvědomila a uvědomuju si kolik toho mám, i když nic nemám.
7. Zisk financí a to třikrát.
8. Zisk financí, syn a pevné nervy, oprava auta, přátelství.
9. Byla bych šťastná, zabezpečená, měla svoje podnikání, syna, a pomáhala lidem plnit jejich sny, pomáhala dětem a jejich rodičům a hlavně bych byla tolerantní ke všem, kteří by mi projevili důvěru.
10. Nevím, důležitý je pro mě co je teď.

Žádné komentáře:

Okomentovat