úterý 16. srpna 2011

Výlet na kole

1.Tento týden jsem si užila nedělní výlet na kolech údolím Bílého potoka.
Bylo tam nádherně. Nádherná příroda. Super nálada....
2.Moc mi ublížilo, jak byl smutný můj syn. Smutný z toho, že mu došlo, že
maminka a tatínek už spolu nebudou žít.
3.Téma týdne - Jak uvnitř, tak venku - vidím nejlépe na svém synovi. Pokud
jsem v háji já, je v háji i on. Pokud jsem v pohodě, je v pohodě i on.
4.Dlužím si mít se víc ráda. Nebrat na sebe vinu za ostatní.
5. Nejčastěji jsem byla naladěná na problémy s mým manželem - bohužel.
6. Pochopila jsem, že se budu muset naučit být šťastná bez ohledu na vnější
okolnosti.
7. Moje hlavní priorita na příští týden - užít si poslední týden volna s
Matýskem a pak víkendové grilování s Metou.
8. Příští měsíc už bude školní rok - tak snad dobře začít a zvládnout
třídnictví v nové třídě.
9. Kdybych nic nemusela a měla vše, tak bych asi nějakou dobu cestovala a
poznávala život v jiných koutech světa.
10.Od teď za rok budu mnohem silnější a vyrovnanější. Budu si zachovávat
vnitřní klid bez ohledu na vnější situace.

Žádné komentáře:

Okomentovat