úterý 16. srpna 2011

Vracím se ke svým vílám

Když se ohlednu za sebe a uvědomím si strávené dny v minulém týdnu, uvědomuji si skutečně příjemný úterní podvečer, kdy jsem jela na infomeeting do Pardubic s Renatkou. Jely jsme vymazleným golfíčkem a pouštěly si vybrané písničky z nejoblíbenějších muzikálů. Probouzely se ve mně velice intenzivní emoce.

Už dlouho jsem nepocítila tolik vnitřního neklidu. Dva měsíce jsem byla z domova, kde jsem intenzivně pracovala na svém postoji. Po návratu domů jsem se každý den pohádala s mamčou a uvědomila si, že už nemůžeme společně bydlet pod jednou střechou, jestliže ji chci prokazovat více úcty a já chci pracovat na svém osvobozujícím postoji k životu . Vím, že si ji zaslouží, ale mám pocit, že už se nemůžeme vzájemně pochopit. V úterý jsem po třech měsících viděla Petra. Asi do čtvrtka jsem si myslela, že jsem to až překvapivě dobře zvládla po srdeční stránce, ale asi do neděle mi bylo ouvej. Představy, naděje, neklid, vnitřní hádky a poté ztráta kontaktu s mým vnitřním já…to byl konec mého týdne. Bála jsem se, že jsem ztratila svoji svobodu, svůj klid, kontakt s Vesmírem a s mým já. Cítila jsem, že si musím udělat čas jen sama pro sebe, večer, kde se sama sebe začnu ptát PROČ??? Proč se opět cítím tak špatně, proč zase nevnímám přítomnost tak, jak jsem konečně vnímala??? Opět na svém já intenzivně pracuji…..

Jak uvnitř, tak na venek………při návratu domů jsem měla dojem, že jsem našla svůj klid, svoji vnitřní svobodu. Tak proč jsem tu zažívala pravý opak???!!! Nechápu to, je to odraz mého já, mé zrcadlo nebo se jen mám opravdu trhnout od všeho, co jsem doposud znala a v čem jsem žila.?

Chci opět najít svůj klid, svobodu a pocítit, že mohu volně a zhluboka dýchat. Myslela jsem si, že to, co jsem si uvědomila před pár týdny se hned ve mně neukotví, že musím stále na sobě a svých pocitech pracovat, ale ten zvrat byl tak nečekaný. Vracím se ke svým vílám, k úžasné knížce, kterou jsem dostal od motýlků a k promlouvání se svým vnitřním já.

Jednoznačně jsem pociťovala obrovský neklid, strach a touhu si opět více uvědomit sama sebe a tím se osvobodit.

Proměna mého já je zdlouhavá a tvrdá práce sama na sobě. Konečně se poprvé v životě najdu a stačí se vrátit do mého známého prostředí a opět se ztratím. Pevně ale věřím tomu, že tyto změny sice zpočátku ještě párkrát zažiji, ale už si s nimi budu umět snáz poradit,včas je odhalit, předcházet jim a časem je zcela odbourám či je dostanu do vyváženého stavu.

Začnu více meditovat, několikrát denně si udělám svůj skeč a budu si předčítat svoji afirmaci

Zaměřovat se jen na své pocity a soustředit se na činnosti, které mi v tom pomáhají, milovat se

Žádné komentáře:

Okomentovat