úterý 16. srpna 2011

Mávám křídly v novém vztahu

1.Většinu týdne jsem u své přítelkyně, rodiče odjeli k moři... moc si užívám začátek nového vztahu, dlouho jsem se cítil šťastný ale tohle mi opravdu chybělo :) Jinak mě potěšil kamarád který kromě dělání hudby začal psát i texty a sakra mu to jde ! Užívám si každou minutu, vteřinu toho krásného času co jsem na světě!

2.Možná mám trošku obavy jak bude reagovat bývalý přítel od mé slečny, je to trošku magor.... Ale věřím že všechno bude tak jak má, ať už zareaguje jakkoliv.

3.Uvědomuji si jak moc mám pro sebe navrch s mým způsobem přemýšlení!! Jak se mám mnohem lépe než lidé okolo mě, tedy hlavně ti co si myslí že si "vymývám hlavu", tak jim vždy zopakuju že ANO! ale od těch sra*** co tam byli :-D

4.Momentálně se mi nezdá žeby mi něco chybělo, mám snad vše co chci, jen musím dořešit jak budu pokračovat, zda škola nebo práce

5.Jako vždy! To co chci, a plní se to!

6.Naučil jsem se víc naslouchat blízkým a lépe odhanout kterou formu pomoci ode mě chtějí :)

7. Vyrešit co bude probíhat následující rok a více, zajet si zamalovat, domluvit už konečně to nahrávání!! :)

8.Tvořit milovat slavit! :)

9.Stále umělcem! Jak hudebně tak výtvarně založený!

10. Jsem šťastný!

Bonus: Splnilo se mi přání! Dlouho jsem si přál hezký vztah a ted ho mám i když je teprve na začátku, Nemyslel jsem na to že se to nesplnilo třeba hned, prostě v mé mysli bylo uloženo že mám vztah, a ted jsem si ho přitáhl :) Děkuji za to :)

Žádné komentáře:

Okomentovat