úterý 16. srpna 2011

Jak uvnitř, tak navenek

Užila kurz EFT II s Lilly v Adamově. Tato technika se mi zamlouvá čím dál víc. Náladička mezi zúčastněnými byla opět pohodová, takže sobotní den neměl chybu :-)

Blízká osoba, kterou jsem pozvala na výlet a následné posezení odmítla. Zkusím to jindy...

Téma týdne - Jak uvnitř, tak navenek - Snažím se přijímat všechny své části a vylaďovat svůj vnitřní svět, ale bude to zřejmě dlouho trvat, než uvidím nějaké změny také ve vnějším světě. Zatím se snažím a hodlám vytrvat!

Dlužím si zrealizovat naplánované výlety s kamarádkami. Budu si muset počkat na září, až si na mne obě najdou čas.

Dařilo se mi být naladěná na to, co chci a pomáhá mi v tom nejenom Hó opono pono, ale taky kniha "Rady andělů na každý den" - dárek k narozkám od Motýlků!

Uvědomila jsem si, jak důležitá je podpora rodiny, ve kterou jsem už ani nedoufala. Je to povznášející pocit!

Moje tři hlavní priority na příští týden:

- Kurz EXCELU v Rožnově

- Grilování v Adamově

- Vyzvednout si potřeby na encaust. malování a začít tvořit

Moje tři hlavní priority na příští měsíc:

- Kurz herectví

- Přihlásit se na firemní kurz angličtiny

- Prohlubovat techniku EFT

No to musí být hrozná nuda, nic nemuset a všechno mít.

O co bych pak usilovala a jak bych mohla být vděčná za drobné radosti a za splnění i těch nejmenších přání? Takhle bych to opravdu nechtěla.

Odteď za rok pomáhám synkovi v realizaci jeho vzletného projektu, ze kterého budu mít užitek i uspokojení také já. Jsem šťastná a spokojená sama se sebou.

Bonus - Vypadá to, že se blýská na lepší časy, ale nechci to zakřiknout. Budu si přát ještě intenzivněji!

Žádné komentáře:

Okomentovat