úterý 16. srpna 2011

Beník

Tento tyden jsem si uzila, samotu, strach o Bena a z tech prijemnych veci navrat deti z dovolene a od toho okamziku moje nalada zase stoupa.

Nejvic mi ublizuji stale nedodelana okna.

Tema tydne se pekne promitlo prave do zminenych oken.Nazvala bych to peknou disharmonii uvnitr i venku.

Nemam pocit, ze bych si neco dluzila.(cha cha, muj pokoj je nehnusnejsi v dome, nechce se mi ho uklizet, utikam odtud), ale jednoho dne se fakt nastvu a bude krasny.

Ladim se na to co chci, ale nejak to uplne nefunguje, kecam, nebo spis nevidim to, co se mi plni, protoze jsem se na to ladila uz drive. Vlastne se mi plni to, na co jsem opravdu zamerena, prestoze jsou prazdniny, mam brigadu, kterou jsem chtela, mam noveho sikovneho najemnika a to vse vlastne konecne zveda moje finance. Benik se zotavuje.

To je prave to, co jsem pochopila, prani se plni, pokud je clovek opravdu chce a je o nich vnitrne presvedcen.

Priority pristiho tydne jsou predevsim Benik a jeho RHB, pekne se nechava opecovavat a moc se nesnazi, uprava domu i zahrady, dodelat reklamu do prace.

Prioritou pristiho mesice je pripravit vse na prilet dcery a stale Benik, dum a prace.

Opravdu netusim kym bych byla, kdybych nic nemusela. Stale pisu, ze bych sice byla aktivni, ale narazove, jinak lina a otravena.ale stale vlastne premyslim jen o tom, ze budu sama, ale kdybych nemusela pracovat a starat se o dum atd a mela treba partnera, urcite bych lina nebyla a prestoze bych nemusela, bylo by uklizeno, navareno, vymyslela bych rada vse prijemne, takze, myslenkovy posun, Ha, nebyla bych znudena, ale milujici a vse by me bavilo.

Za rok mam partnera snu a jsem bohata ve vsech dobrych smerech a moje penize, ktere konecne rozmnozuji, investuji a delim se o ne, pomahaji zlepsit zivot i vsem ostatnim. jsem stastna a zdrava.

Žádné komentáře:

Okomentovat