úterý 16. srpna 2011

Moře a relax

Tento týden převládají zážitky z pobytu u moře. Nádherné prostředí, společné snídaně, procházka a společná večeře v restauraci přímo u moře, výlet na otevřené moře a krásný Safari bar, kde jsme se vyřádili. Celý pobyt se mi moc líbil, odpočinula jsem si a užívala si vše.

Zranily mě vzpomínky na minulost.

Pravda je, že jsem se moc tématem týdne nezabývala a užívala si naplno dovolené u moře.

Nenechat si ubližovat vzpomínkami na minulost a více žít přítomností.

Naladěná jsem byla na sebe, na odpočinek a užívání si dovolené s pár přáteli.

Že mám obrovské štěstí mít vedle sebe tak báječného človíčka.

- užít si sestru, kurzík, angličtina

- pracovní kurz a vstřebat co nejvíce informací, dělat co mě baví a co mě dělá štastnou, sportík Byla bych sama sebou, užívala si každičký přítomný okamžik ať bych dělala cokoliv.

Za rok jsem zdravá, štastná a spokojená v partnerském, rodinném i pracovním životě.

Žádné komentáře:

Okomentovat