úterý 16. srpna 2011

Samé krásné zážitky

Tento týden jsem si užil dovolenou u moře. Líbilo se mi všechno. Asi nejvíc mi v hlavě utkvělo, když jsme s hvězdičkou hráli badminton. Moc nám to nešlo, hvězdička vtipkovala a já se pořád smál. Nakonec mě celého polila studenou vodou a tím to završila. Další z té spousty krásných věcí byla večeře v Opatii, kdy jsme seděli v pobřežní restauraci, dávali si rybičku (většina z nás ji měla) a kousek od nás do toho na živo zpívali árie z opery…


Hmm, tak nějak si opět nemůžu vzpomenout, co by mi tak ublížilo. Asi nejvíc já sám?


Téma týdne? Pokud se ohlédnu za dovolenou u moře, tak jsem šťastný člověk – báječní přátelé kolem mě, milující a milovaná partnerka, krásné zážitky…


Co si dlužím? Teď si rozhodně dlužím odpočinek, špatně se mi v noci spalo. Jinak bych si chtěl zasportovat, snad se mi to tam tento týden vejde…


Tento týden jsem opět neladil, všechno ke mně tak nějak snadno přicházelo a já si to jen užíval.


Přijal jsem ve svém nitru myšlenku, že rozmýšlením nic nezměním, je třeba jednat. Už se tím řídím delší dobu, ale až teď se to stalo mojí součástí.


Moje hlavní priority jsou práce, schody na hradě, grilování.


Měsíc před sebou bude plný práce na hradě, těším se na kurz herectví.


Kdybych měl vše, pomáhal bych lidem, léčil bych je…


Od teď za rok? To v tento okamžik nedokážu říct… Ale budu šťastný a spokojený sám se sebou, pořád budu mít báječnou ženskou a práce – kdo ví, určitě se to změní, jen nevím ještě jak…


Žádné komentáře:

Okomentovat