úterý 16. srpna 2011

Mosty zevnitř ven a zpět

1.užila jsem si nejvíc sebe uvnitř, slunce a přírody kolem sebe. Šumění moře a letní vzduch v kombinaci se sluncem kopírovalo můj vnitřní stav. Dokonalá péče přátel a soulad ve všech společných činnostech jen dotvářely dovolenou do kýčové dokonalosti.

2.Ubližuji si myšlenkami na šampiona, jen proto , že se snažím situaci uchopit rozumem, což je ta největší blbost :-)

3.Téma týdne - Jak uvnitř, tak venku - se projevilo dokonale. Našla jsem mosty, po kterých můžu jít dovnitř i ven a věděla odkud kam vedou. Čím dál víc jsou mi jasné projekce druhých do mne a moje do nich a lehčeji odhalím místo, odkud vychází, kam vedou a co způsobují.
4.Dlužím si žít jen pro sebe a otevřít tak nevyčerpatelný zdroj energie.
5. Nejvíc si dlužím sebe, sebe a sebe. Rozplétám pavučiny, které mám v sobě i kolem sebe a dychtivě očekávám, jaký poklad se konečně zjeví, který sama před sebou skrývám dlouhá léta.

6. Pochopila jsem, že je načase převést svůj vnitřní bohatý svět po mém mostě do toho vnějšího.
7. Moje tři hlavní priority na příští týden
- grilování
- plán práce a papíry
- uklidit dům

8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc
- uspořádat podklady pro práci
- rozjet Adenais s výkonným týmem
- zvýšit příjmy

9.Byla bych svým životem a on mnou - nejúspěšnější spisovatelkou- scénáristkou a lektorkou ve svém oboru v ČR, jejíž produkty mění lidem životy. Žiju ve srubu mezi lesy nad rybníkem a za teplem jezdím do letního sídla - bílého domu na skále nad mořem, na samotě na kouzelném místě a za níž se slétají a sjíždějí lidé z celého světa. Tulačkou po hvězdách, která si užívá života plnými doušky.
A pokud ještě stále budu chtít -
Šťastnou, milující a milovanou manželkou svého životního druha ve vztahu plném lásky a dobrodružství. .

10.Za rok odteď jsem nejznámější a nejúspěšnější lektorka a spisovatelka - scénáristka životů snů klientů, kdy metaprodukty jsou nejžádanější na trhu, firma Adenais bezchybně funguje s nadšeným a spolehlivým výkonným týmem a mojí dcerou, pomáháme lidem zázračně, lehce a účinně, všichni jsou skvěle zaplaceni z jejích úspěchů......a pokud ještě budu chtít, tak šťastně vdaná za svého šampiona

Žádné komentáře:

Okomentovat