neděle 21. srpna 2011

Scénář pro život

1.Užila jsem si grilování - vše klaplo a vládla pohoda. Na každém kroku vládl soulad a spojení mezi všemi. A následná neděle byla úžasná, užila jsem si pohody u vody, kde jsem potkala i dávného přítele, který mi ji zpříjemnil, užila jsem si nejvíc sebe, stále a pořád a pocitu dobře vykonané práce - soulad na grilování. Jsem za metu velmi vděčná, za všechny motýlky a za to, že hrají, měním se a těší mne, že i oni se mění.

2. Tíží mne samota, i když mne i nabíjí. Jen bych se ráda viděla už i v někom jiném, než v zrcadle.

3.Téma týdne mám jasné - vím, kdo jsem a kam chci jít už dlouho, jen si víc uvědomuji uvnitř, že je to moje cesta a nehodlám ji měnit . Tvořivě pomáhat druhým měnit jejich životy k lepšímu za pomoci všech svých dovedností a tvořit vlastní produkty, to je moje cesta.

4. Dlužím si věnovat se víc práci a svému tělu, duše si na nedostatek pozornosti a lásky rozhodně stěžovat nemůže, léto se chýlí ke konci a tak se priority mění.

5. Tento týden jsme byla víc naladěná, na to co mi chybí, ale je to jen proto, že to měním.

6. Pochopila jsem, že problémy či tzv. překážky si tvořím jen proto, abych samu sebe přiměla zvýšit si cíle a nechat tak vstoupit to nejlepší do svého života.

Míra bolesti, kterou prožíváte poukazuje na velikost daru, který obdržíte, jakmile jí projdete .......sanaya roman a duan packer - osobní síla


Moje tři hlavní priority na příští týden:

- Kurz herectví

- papíry a plán práce do konce roku

- ještě stále odpočívat a dotvořit scénář


Moje tři hlavní priority na příští měsíc:

- práce na 100%

- režim dne - vytvořit

- Zvýšit příjem o 30%


9.Byla bych svým životem a on mnou - nejúspěšnější spisovatelkou- scénáristkou a lektorkou ve svém oboru v ČR, jejíž produkty mění lidem životy.
Šťastnou, milující a milovanou manželkou svého životního druha ve vztahu plném lásky a dobrodružství. .

10.Za rok odteď jsem nejznámější a nejúspěšnější lektorka a spisovatelka - scénáristka životů snů klientů, kdy metaprodukty jsou nejžádanější na trhu, firma Adenais bezchybně funguje s nadšeným a spolehlivým výkonným týmem a mojí dcerou, pomáháme lidem zázračně, lehce a účinně, všichni jsou skvěle zaplaceni z jejích úspěchů......a jsem šťastně vdaná za svého šampiona

Žádné komentáře:

Okomentovat